Fernando Reyes
Rozpoczął naukę muzyki jako chłopiec – śpiewak scholi katedry w Santiago de Compostela (Galicia w Hiszpanii). Specjalizował się w grze na lutni i dawnych instrumentach szarpanych w Konserwatorium w Tuluzie (Francja) i w Staatliche Hochschule für Musik w Trossingen (Niemcy), pod kierunkiem Rolfa Lislevanda. Jako solista i akompaniator rozwija intensywną działalność koncertową i nagraniową w całej Europie. Komponuje również muzykę do spektakli teatralnych oraz publikuje artykuły poświęcone muzyce dawnej. Jest także
autorem przewodników muzycznych. Pełni funkcję kierownika zespołu muzyki dawnej „Resonet” założonego w Santiago de Compostela w 1990 roku, z którym uczestniczy w czołowych festiwalach europejskich i występuje w salach koncertowych na całym starym kontynencie. W repertuarze zespołu jest przede wszystkim muzyka związana z Galicią hiszpańską i tradycją pielgrzymowania do Santiago. Praca zaowocowała wydaniem wielu płyt, między innymi: La Grande Chanson – z muzyką pielgrzymów francuskich z XVII wieku, Les Pellerines – moda na pielgrzymowanie w XVII-wiecznej Francji, Il Pellegrino – na temat podróży Kosmy III Medyceusza do Composteli w 1668 roku, Cantares Galegos (Pieśni galisyjskie) – zawierającej utwory największej galisyjskiej poetki XIX wieku Rosalíi de Castro, Canto de Ultreia – podwójnej płyty poświęconej utworom z Kodeksu kalikstyńskiego (Codex Calixtinus), Festa Dies – poświęconej konsekracji katedry w Santiago w 1211 roku, a także A Peregrina – pieśni i ballady z dróg do Santiago.
Ponadto z Mercedes Hernandez nagrał płytę Tonos de Amor z pieśniami XVII-wiecznego hiszpańskiego kompozytora José Marína na głos i gitarę barokową. W 2014 roku wydał płytę Viaxe a Compostela (Podróż do Composteli), poświęconą europejskiemu repertuarowi solowemu na dawne instrumenty szarpane z epoki renesansu i baroku.